جستجو
سبد خرید

بهترین و پرطرفدارترین رنگ موهای سال کدامند؟

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

بهترین و پرطرفدارترین رنگ های مو سال کدامند؟

رنگ مو یکی از تغییراتی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در چهره و زیبایی افراد داشته باشد. با اطلاع از بهترین و پرطرفدارترین رنگ موهای سال 2019، و البته با درنظر گرفتن رنگ پوستتان می‌توانید مطابق سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. تنوع رنگ‌های موجود در بازار و مهارت آرایشگران در درست کردن رنگ موی ترکیبی این اجازه را به شما می‌دهد تا با ترکیب رنگ‌ها، رنگ دلخواهتان را بدست آورید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • رنگ های مو سال
  • انتخاب بهترین رنگ های مو در هنگام خرید پروتز
  • آیا پروتزهای مو قابلیت رنگ‌کردن دارند؟

رنگ های مو سال

رنگ مو نیز از قوانین مد پیروی می‌کند و مانند سایر مدها در هر سال و حتی فصل تغییر می‌کند. شما برای انتخاب رنگ یا هایلایت موهایتان چه معیارهایی را در نظر می‌گیرید؟ سلیقه خودتان مهمتر است یا رنگ‌های مد روز؟ در این مطلب بهترین و پرطرفدارترین رنگ موها و هایلایت مو سال را برای شما معرفی می‌کنیم.

  • رنگ مو مرجانی (Coral Hair)

رنگ مرجانی یکی از انتخاب‌های کارشناسان مد برای سال اخیر است که در بین جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این رنگ ترکیب صورتی و طلایی است و به دلیل تنالیته گرم و جذابش، رنگی نشاط‌آور و زنده است و ظاهر چهره را بسیار لطیف می‌کند.

  • رنگ مو یاسی (Lilac Hair)

رنگ موی یاسی یا بنفش پاستیلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان است. این رنگ نمادی شادی و آرامش است و به دلیل تنالیته سرد خود به چشمان رنگی درخشش خاصی می‌بخشد. برای تداوم بیشتر این رنگ بهتر است از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

  • رنگ مو قهوه‌ای شاه بلوطی با هایلایت طلایی (Chestnut Brown Hair With Golden Highlight)

قهوه‌ای شاه بلوطی شباهت زیادی به رنگ فندقی دارد. این رنگ با هایلایت‌های طلایی جذابیت ویژه‌ای به چهره می‌بخشد و برای افرادی که پوست تیره‌ دارند بسیار مناسب است.

  • رنگ موی مشکی تیره یا مشکی جوهری (پرکلاغی) (Inky Black Hair)

رنگ موی مشکی همیشه و در هر زمانی شیک و مد روز است و به هیچ وجه زیبایی و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این رنگ این است که به هر رنگ پوست، رنگ چشم و هر رنگ لباسی همخوانی دارد و جلوه خاصی به چهره می‌بخشد.

  • رنگ موی خاکستری (Ash Gray Hair)

رنگ موی خاکستری یکی دیگر از رنگ‌های پر طرفدر سال 2020 است که آرایش دودی چشم ترکیب بی‌نظیری ایجاد می‌کند. آمبره خاکستری موها می‌تواند هر چشمی را به خود خیره کند.

  • رنگ موی صورتی پاستیلی (Pastel Pink Hair)

رنگ صورتی پاستیلی یکی از جدیدترین رنگ موهای ترند و روز دنیاست. این رنگ مو برای افرادی با پوست روشن و چشم‌های خاکستری چهره‌ای خیره‌کننده ایجاد می‌کند. این رنگ در واقع یکی از نسخه‌های رنگ رزگلد محسوب می‌شود که رنگ صورتی نسبت به رنگ طلایی بیشتر است.

  • رنگ موی ترکیبی مشکی، بنفش و نقره‌ای (Black-Purple-Silver)

این رنگ نماد هیجان همراه با راز آلودگی است. در این ترکیب رنگ معمولا ریشه‌های مو تیره است که به صورت ملایم در رنگ بنفش محو می‌شوند و رنگ بنفش نیز کم کم با رنگ نقره‌ای یا یخی ترکیب می‌شود.

  • رنگ مو رزگلد (Rose Gold Hair)

این رنگ به دلیل ترکیب رنگی یکسان (صورتی و طلایی) به رنگ های صورتی پاستیلی و مرجانی شباهت زیادی دارد. زمانیکه رنگ طلایی کمی به رنگ صورتی غلبه داشته باشد رنگ رزگلد بدست می‌آید.این رنگ یکی دیگر از پرطرفدارترین رنگ مو های سال 2020 (99) است.

  • رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز یا آتشین (Auburn Hair)

این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ مو ها در بین بازیگران هالیوودی و افراد مشهور است که برای روشن کردن و حرارت بخشیدن به موها بهترین گزینه محسوب می‌شود.

  • آمبره فیروزه‌ای یا سبز (Turquoise or Green Ombre)

اگر موهای مشکی دارید یکی از ترکیب رنگ‌های آبی فیروزه‌ای با مشکی یا سبز با مشکی را امتحان کنید تا از نتیجه آن غافلگیر شوید.

  • رنگ موی ترکیبی بنفش و آبی (Purple and Blue)

ترکیب رنک بنفش و آبی یکی از جسورانه‌ترین رنگ موهای سال 2020 محسوب می‌شود.

  • رنگ موی ترکیبی خرمایی و نقره‌ای (Silver Blonde)

بالیاژ رنگ خرمایی و نقره‌ای یکی از پر استقبال‌ترین رنگ‌های ترکیبی در سال جدید است که می‌تواند برای روزهای سرد سال انتخاب مناسبی باشد.

  • رنگ موی ماهگونی (Mahogany hair)

رنگ مو ماهگونی ترکیب‌های مختلفی از رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز و بنفش تیره و ارغوانی را شامل می‌شود.

  • رنگ موی مشکی شبانگاهی (Midnight Hair)

این بالیاژ تداعی‌کننده صفا و آرامش نیمه شبی بدون ستاره است و ترکیبی از دو سبک رسمی و غیر رسمی را ایجاد می‌کند.

  • رنگ موی آبی پلاتینی (Platinum Blue)

رنگ موی آبی پلاتینی چهره شما را جدی و خشن نشان می‌دهد. این رنگ با چوست روشن و چشمان فندقی، طوسی یا آبی هارمونی خوبی بوجود می‌آورد.

♦ رنگ مو در کدام قسمت از ساختار مو مشخص می‌شود؟

انتخاب بهترین رنگ مو در هنگام خرید پروتز

رنگ پروتز مو یکی از عناصر اساسی برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه مطابق با چهره فرد است. در قدم اول برای انتخاب بهترین رنگ موی پروتز، خرید و نصب پروتز مو، باید تن رنگ پوست خود را تشخیص دهید. برای این کار کافیست به رنگ رگ‌های زیر پوست دست توجه کنید. اگر آبی به نظر می‌رسد، تن پوست شما سرد، اگر سبز دیده شود تن پوست شما گرم  و در غیر این صورت تن پوست شما خنثی است. پس از تشخیص تن پوست نوبت به انتخاب رنگ پروتز مو می‌رسد. بهتر است برای تن پوست سرد از رنگ‌هایی با تن طلایی استفاده کرده و از تن رنگی قرمز پرهیز شود. این کار از توناژ صورتی پوست کاسته و آن را به یک تن خنثی نزدیک‌تر می‌کند. برای تن پوست گرم نیز به دنبال رنگ‌های طلایی و قرمز باشید زیرا از تناژ سبز پوست می‌کاهد. تن پوست خنثی به استفاده از طیف رنگی خاصی محدود نیست و می‌توان بسته به سلیقه شخصی از هر رنگی برای پروتز مو استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ پروتز مو باید به رنگ چشم‌ها نیز توجه داشته و در یک ترکیب مثلثی میان رنگ پوست، مو و چشم تناسب ایجاد کرد.

♦ تاثیرات ریزش مو از منظر روانشناختی

آیا پروتزهای مو قابلیت رنگ‌کردن دارند؟

تارهای موی استفاده شده در پروتز‌ موی موبا از جنس موی طبیعی انسان و دارای کوتیکول است. به همین دلیل فرد به راحتی می‌تواند موها را شانه، سشوار یا اتو کند. علاوه بر این به دلیل طبیعی بودن جنس تارهای موی استفاده شده در آن، پروتز مو قابلیت رنگ شدن دارد و شما می‌توانید برای ارتباط بیشتر میان رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ مو از هایلایت‌های رنگی و رنگ موهای ترکیبی کمک بگیرید. ما هایلایت طلایی،‌ مسی و زرد را برای  رنگ چشم گرم و هایلایت قهوه‌ای مایل به قرمز و پلاتینی را برای رنگ چشم‌ سرد پیشنهاد می‌کنیم.

♦ ساختار پروتز مو به چه شکل است؟

♦ قابلیت‌های پروتز مو

♦ چگونه رنگ مناسب برای پروتز مو انتخاب کنیم؟

«جهان قلمرو زیبایی توست»

کانال تلگرام شرکت آرایشی و بهداشتی موبا                                                                                                                                                                                      https://t.me/muba_ir

وب‌سایت موبا                                                                                                                                                                                                                                           www.muba.ir

☎️ برای مشاوره تلفنی با کارشناسان موبا هم‌اکنون اقدام کنید:

۰۳۱-۳۳۱۲۳

ساعات کار:

همه روزه حتی روزهای تعطیل

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاوت ماسک مو و نرم ‌کننده مو چیست؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خرید...
شایعات و حقایق در مورد ریزش مو
شایعات و حقایق در مورد ریزش مو یکی از مشکلات...
پروتز مو طبیعی موبا را انتخاب کنید!
ما در مجموعه موبا باور داریم که زیبایی و ظاهری...
بررسی علت سفید شدن مو در جوانی
موهای سفید و خاکستری ممکن است از هر سنی شروع...
برای بهبود نتیجه پیوند مو به روش FUT چه راهکارهایی وجود دارد؟
برای بهبود نتیجه پیوند مو به روش FUT چه راهکارهایی...