جستجو
سبد خرید

5 نکته مهم در خرید پروتز مو

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

قبل از خرید پروتز مو حتما این نکات را در نظر بگیرید

پروتز مو یکی از جدیدترین و سریع‌ترین روش‌های ترمیم مو است که با توجه به مزایای ویژه‌ای که دارد می‌تواند برای بسیاری از افراد گزینه مناسب‌تری نسبت به کاشت مو باشد. اگر شما هم با معضل ریزش مو یا طاسی روبرو هستید و به فکر یک راه حل مطمئن هستید بهتر است قبل از هر اقدامی راجع به مزایا و معایب تمام روش‌های ترمیم مو آگاهی کسب کنید.

◊ کاشت مو بهتر است یا پروتز مو؟
◊ مقایسه پروتز مو و پوستیژ مو (موی مصنوعی یا کلاه گیس)
◊ مزایای پروتز مو
◊ معایب پروتز مو

از آن‌جایی که پروتز مو نسبت یکی از جدیدترین روش‌های ترمیم مو است، بسیار از افراد اطلاعات جامعی راجع به آن ندارد. ما در وب سایت موسسه ترمیم مو موبا سعی کرده‌ایم با کمال صداقت روش‌های ترمیم مو را به همراه مزایا و معایب هر یک توضیح دهیم.

◊ پروتز مو چیست؟

در این مطلب نیز قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که برای خرید پروتز مو الزامی است. پس با ما همراه باشید.

5 نکته مهم در خرید پروتز مو

  • کیفیت را فدای قیمت نکنید

پروتزهای مو بر اساس نوع مو و جنس بیس پروتز مو که در ساخت آن استفاده می‌شود قیمت گذاری می‌شود. جنس موی به‌کار رفته باید کاملا شبیه به موهای طبیعی انسان باشد و به هیچ وجه نباید جنس مصنوعی داشته باشد. علاوه بر این بیس پروتز باید کاملا از مواد مرغوب تهیه شده باشد و امکان اکسیژن رسانی به پوست سر را داشته باشد. برای یک خرید مطمئن حتما به مراکز معتبر ترمیم مو مراجعه کنید تا نسبت به اصل بودن پروتز اطمینان داشته باشید.

  • جنس موها و رنگ موها و نوع موهای پروتز را با موهای خود تطبیق دهید

موی به کار رفته در ساخت پروتزهای مو بر خلاف کلاه گیس های مصونوعی، در جنس مو (میزان ضخیم یا نازک بودن)، رنگ مو و نوع مو (حالت های مو لخت، فر و …) تنوع زیادی دارد. پس یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید پروتز مو دقت کنید انتخب پروتز مویی است که از لحاظ جنس، رنگ و حالت مو با موهای اصلی خودتان تطابق داشته باشد. این ویژگی پروتز مو کمک می‌کند شما ظاهری کاملا طبیعی داشته باشید.

  • وزن پروتز مو را بسنجید

یک پروتز موی مرغوب همیشه وزن سبکی دارد و هیچ احساس سنگینی یا هر احساس ناخوشایند دیگری برای فرد ایجاد نمی‌کند. اگر چه ممکن است پوست سر در روزهای اول نصب پروتز مو کمی حساس باشد اما اگر بیس پروتز مو کیفیت مناسبی داشته باشد با گذشت چند روز این مسئله کاملا برطرف می‌شود.

  • بهترین کشورهای سازنده پروتز مو را بشناسید

کشور کره جنوبی و چین معتبرترین تولیدکننده پروتز مو در جهان است. بهترین موسسات ترمیم مو جهان چون هیرکلاب و هیر دایرکت آمریکا، هیرسولوشن اسپانیا و فریدوم کوچر استرالیا محصولات ترمیم مو و پروتز مو را از همین کمپانی تهیه می‌کنند. بعد از کره جنوبی، سوئیس، چین، هند، فیلیپین، تایوان و اندونزی از دیگر کشورهای سازنده پروتز مو هستند. بیس پروتز مو در مرکز ترمیم مو موبا از کشورهای کره جنوبی، سوئیس و چین وارد می‌شود.

  • تراکم و نوع کاشت مو در بیس پروتز را بررسی کنید

علاوه بر جنس، رن و حالت موهای به کار رفته در ساخت پروتز میزان تراکم موها و نحوه کاشت موها در بیس پروتز نیز اهمیت زیادی دارد. میزان تراکم موهای پروتز باید مناسب با موهای باقی مانده شما در اطراف گوش‌ها باشد. اما نکته مهم‌تر نوع کاشت موها در بیس پروتز است. نحوه پخش شدن موها باید کاملا شبیه به رشد موهای طبیعی انسان باشد و با یک الگوی خاص تکرار نشده باشد.

نکات گفته شده در بالا از مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید پروتز مو بررسی کنید. اگر تصمیم به نصب پروتز مو دارید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به مرکز ترمیم مو موبا از مشاوره تخصصی ترمیم مو ما استفاده کنید و تمام سوالات و ابهامات خود را از مشاوران مجرب و با تجربه ما بپرسید. صداقت در کار و بالا بردن آگاهی مشتریان عزیز یکی از اصول کاری موبا در سال‌ها فعالیت خود بوده است.

 نکات مهم بعد از خرید و نصب پروتز مو

  • رعایت نکات مراقبتی و افزایش عمر مفید پروتز مو

بعد از خرید پروتز مو رعایت نکات مراقبتی و نحوه نگهداری از پروتز مو مهمترین عامل در افزایش عمر مفید پروتز موی شما است. پس حتما راجع به اصول نگهداری از پروتز مو از یک مشاور متخصص راهنمایی بگیرید. در دوره‌های زمانی اعلام شده برای بررسی و ترمیم پروتز موی خود به مرکز ترمیم مو مراجعه کنید.

در اینجا نیز می‌توانید نکات مراقبتی و نگهداری از پروتز مو را بخوانید

  • کوتاهی موها

از آن‌جایی که موهای پروتز مو رشد ندارند بهتر است دوره‌های پیرایش موهای خود را کوتاه‌تر کنید تا همیشه ظاهری آراسته و کاملا طبیعی داشته باشید. علاوه بر این برای کوتاهی موهای خود حتما به یک ارایشگر حرفه‌ای در زمینه پروتز مو استفاده کنید.

  • ارتباط خود را با مشاورین و متخصصی ترمیم مو قطع نکنید

پروتز مو در دوره‌های خاص نیاز به بررسی دارد تا در صورت برخی تغییرات در ظاهر آن، پروتز مو ترمیم شود. این دوره‌ها به افزایش عمر مفید پروتز مو کمک زیادی خواهد کرد. پس حتما در دوره‌های زمانی اعلام شده برای بررسی و ترمیم پروتز موی خود به مرکز ترمیم مو مراجعه کنید.

به عنوان سخن آخر و نتیجه‌گیری باید اعلام کنیم قبل از هر گونه اقدام برای ترمیم موهای خود ابتدا با یک متخصص راجع به نحوه ریزش موهایتان و سایر شرایط بدنی خود صحبت کنید و بعد از آگاهی از همه روش‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز ترمیم مو موبا به عنوان بزرگترین مرکز ترمیم مو در ایران با برخورداری از سالن‌های مجهز و متخصصان ترمیم مو آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت به شما عزیزان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با دانستن 5 نکته طلایی، انتخاب مدل مو و رنگ مو را برای خود راحت کنید
[vc_row][vc_column][vc_column_text] برای اینکه بهترین مدل مو را برای خود انتخاب...
چگونه می‌توان ریزش مو ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک را درمان کرد؟
از جمله عوارض سندروم تخمدان پلی کیستیک می‌‌توان به ریزش...
نازک شدن تارهای؛ دلایل و راه‌کارها
دلایل نازک شدن تارهای مو و راه های تقویت آن‌ها...
12 راه سریع برای رشد سریع موهای شما
موهایی سالم برای زیبایی بیشتر داشتن موهایی زیبا و درخشان...
ظاهر کاملا طبیعی، زیبا و جذاب
ظاهر کاملا طبیعی، زیبا و جذاب پروتزهای موی موبا تمام...