جستجو
سبد خرید

پروتز مو بهتر است یا کلاه گیس (پوستیژ مو)؟

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

پروتز مو بهتر است یا کلاه گیس (پوستیژ مو)؟

آیا تفاوت‌های پروتز مو و پوستیژ مو (کلاه گیس) را می‌دانید؟

کلاه گیس یا همان پوستیژ مو از زمان‌های دور به عنوان راهکاری برای مقابله با طاسی استفاده شده و هنوز هم می‌شود. روش‌ها و تکنیک‌های روز اگرچه کیفیت ساخت کلاه گیس ها را روز به روز بهبود بخشیده، اما باز هم نمی‌توان از آن به‌عنون یک راه‌حل مطمئن نام برد.

در روش کلاه گیس، معمولا از موهای مصنوعی و با کیفیت پایین استفاده می‌شود. این موها توسط ماشین به صورت دایره سطح پوستیژ را می‌پوشانند بنابراین برای همه افراد به صورت یکسان تولید می‌شود و دقت و ظرافت لازم در ساخت آن وجود ندارد. کلاه گیس‌ها بعد از نصب تنها برای چند ساعت استحکام دارند و به هیچ وجه قابلیت رنگ کردن یا سشوار کشیدن را ندارند. به همین دلیل افردای که از پوستیژ مو استفاده می‌کنند در انجام فعالیت‌های روزانه خود و همچنین انجام ورزش‌ها دچار محدودیت هستند.

استفاده از کلاه گیس فقط در اولین استفاده جذاب به نظر می‌رسد اما بعد از چند بار استفاده به مرور حالت موهای پوستیژ از بین می‌رود. علاوه بر این با هر بار شانه کردن یا برس کشیدن، موهای کلاه گیس شروع به ریزش کرده و از بیس آن جدا می شوند.

در اکثر موارد نصب کلاه گیس‌ها روی سر احساس ناخوشایندی برای فرد ایجاد می‌کند و امکان اکسیژن‌رسانی به پوست سر وجود ندارد و همین موضوع زمینه را برای بروز آلرژی و رشد میکروب‌ها در پوست سر فراهم می‌کند. تمام این موارد به اضافه غیرطبیعی بودن نتیجه کار و نیاز به نصب روزانه باعث می‌شود افراد از استفاده پوستیژ مو پشیمان شوند و به دنبال راه‌های جایگزین بهتری باشند. یکی از بهترین راه‌های جایگزین استفاده از پروتز مو است.

پروتز مو با کلاه‌گیس چه تفاوتی دارد؟

پروتز مو با پوستیژ مو (کلاه‌گیس) متفاوت است. تفاوت اصلی این دو با یکدیگر، در شیوه ساخت،‌ مدل آن‌ها و دیگر ویژگی‌هایی است که هر یک از آن‌ها دارند.

در روش پروتز مو شبکه‌ای شبیه‌سازی شده از پوست سر انسان ساخته و تارهای مو طبیعی روی این توری مشبک کاشته می‌شود و نصب آن در عرض چند ساعت انجام می‌شود. جنس تور ضدحساسیت در ساخت بیس پروتز مو به گونه‌ای است به راحتی و بدون ایجاد احساس ناخوشایند بر روی سر قرار می‌گیرد و بیماران تحت شیمی درمانی و افراد مستعد به انواع حساسیت پوستی به‌راحتی می‌توانند از پروتز مو استفاده کنند.

بافت طراحی شده برای بیس امکان اکسیژن‌رسانی به پوست کف سر را فراهم کرده و به موهای جدید اجازه می‌دهد به سادگی از منافذ موجود بر روی بیس عبور کرده و به رشد خود ادامه دهند.

در کنار تمامی این مزایا، کوتیکول به کار رفته در روش پروتز مو، ظاهری طبیعی به آن بخشیده و به شما اجازه می‌دهد بدون محدویت و نگرانی به تمام امور روزانه خود و حتی ورزش‌هایی مثل شنا بپردازید. همچنین میزان تراکم مو، مدل و رنگ مو با توجه به موی طبیعی افراد و سلیقه مشتری انتخاب می‌شود و در استفاده از سشوار، اتوی مو و سایز ابزارهای حالت‌دهی به موها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

استفاده از پروتز مو نیاز به هیچ‌گونه شرایط خاصی ندارد و برای همه افراد در همه سنین و در هر شرایطی قابل انجام است. علاوه بر این پروتز مو یک روش نیمه دائمی محسوب می‌شود و شما با یک‌بار نصب می‌توانید برای 2-3 هفته بدون نیاز به تعویض چسب پروتز با خیال راحت به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

????«جهان قلمرو زیبایی توست»????

☎ برای مشاوره تلفنی با کارشناسان موبا هم‌اکنون اقدام کنید:

۰۳۱-۳۳۱۲۳

کانال تلگرام شرکت آرایشی و بهداشتی موبا

صفحه اینستاگرام موبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در فصل پاییز چه مشکلاتی برای موها ایجاد می‌شود؟
تابستان رسماً به پایان رسیده است و فصل پاییز در...
تنوع محصولات، انتخاب دقیق و حرفه‌ای
تنوع محصولات، انتخاب دقیق و حرفه‌ای تنوع محصولات، انتخاب دقیق...
گستره وسیع انتخاب‌ها، هدیه موبا به شما
گستره وسیع انتخاب‌ها، هدیه موبا به شما خدمات ما در...
سرم مو چیست و چه کاربردی دارد؟
ز محصولات مراقبتی و آرایشی مو است که با ترکیبات...
داروهایی که منجر به ریزش مو می‌شود
دارو هایی که منجر به ریزش مو می‌شود دارو برای...