جستجو
سبد خرید

کاشت مو بهتر است یا ترمیم مو؟

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

کاشت یا ترمیم مو؟

از میان روش‌های ترمیم مو فکر می‌کنید کدام روش بهتر است؟ کاشت مو یا ترمیم مو؟ اگرچه کاشت مو شبیه یک انقلاب در زیبایی به نظر می‌رسد، باید به خاطر داشته باشید این روش برای تمام افراد مناسب نخواهد بود و برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر، باید از شرایط خاصی برخوردار باشید. امروز ضمن بررسی این شرایط، با سایر روش های ترمیم مو آشنا می شویم:

کاشت مو یا ترمیم مو؟

عوامل تاثیرگذار در کاشت مو

سن: ممکن است ریزش مو در آقایان از سن 18 سالگی شروع شود و این امر به واقع نگرانی برخی افراد را برمی‌انگیزد. البته ریزش مو به تنهایی دلیل مناسبی برای کاشت مو نخواهد بود. اگر هنوز 30 سالگی را پشت سر نگذاشته‌اید، در نظر داشته باشید ریزش موی شما هنوز غیرقابل پیش‌بینی است و امکان تغییر طرح ریزش آن وجود دارد. این امر بر روی ثبات ترمیم مو شما در آینده تاثیرگذار خواهد بود و روند جراحی را تغییر می‌دهد.

تراکم مو: این امر یکی از مهم‌ترین عوامل در کاشت مو است. گروهی از مردم گمان می‌کنند کاشت مو می‌تواند برای هر شخصی، حتی افراد فاقد مو، کاربرد داشته باشد. اما برای یک کاشت موی موفق شما به میزان قابل توجهی تراکم مو نیاز خواهید داشت.

سلامت عمومی: اگرچه کاشت مو به عنوان یک جراحی کوچک مطرح می‌شود، با این وجود همچنان خطرهای جزئی شما را تهدید می‌کند، لذا باید از سلامت عمومی برخوردار باشید. بهتر است افراد بالای 45 سال قبل از هر اقدامی سلامت عمومی بدن، به خصوص قلب، را بررسی کنند.

آیا جایگزین دیگری وجود دارد؟ (روش های دیگر ترمیم مو)

اگر به خاطر هر یک از دلایل مذکور به این نتیجه رسیده‌اید که شما گزینه‌ی مناسبی برای کاشت مو نیستید و یا هنوز برای این کار آمادگی ندارید، نگران نباشید؛ راه حل های دیگری نیز وجود دارد؛

در روش‌های ترمیم مو  از پروتز مو و پوستیژ مو که از موی طبیعی ساخته شده است، استفاده می‌شود. روش ترمیم مو بر خلاف کاشت مو نیازی به جراحی نداشته و نصب آن در عرض چند ساعت انجام می‌شود. در این روش هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد و میزان تراکم مو و رنگ مو به انتخاب استفاده کننده خواهد بود.

پروتزمو یک راه‌حل زیرکانه و مدرن برای مشکلات ناشی از ریزش مو محسوب می‌شود. تاثیرگذاری آنی، اثربخشی طولانی مدت و قیمت مقرون به‌صرفه نسبت به کاشت مو آن را به گزینه مناسبی برای مقابله با ریزش مو تبدیل کرده است. تاکنون زنان و مردان زیادی موفق شده‌اند به کمک پروتزمو زیبایی طبیعی خود را دوباره بازیابند.

پروتزهای موی موبا از جنس موی طبیعی انسان و دارای کوتیکول است، به همین جهت تشخیص آن از موی طبیعی دشوار است. استفاده از این محصول به گروه سنی یا جنس خاصی محدود نمی‌شود و تنوع مدل و رنگ آن‌ها نیز چشمگیر است.

برای اطلاعات بیشتر راجع به پروتز مو لینک های زیر را مطالعه کنید

♦ تمام آنچه که باید در مورد پروتز مو بدانید
♦ چگونه پروتز متناسب با فرم چهره انتخاب کنم؟
♦ ظاهری طبیعی با موبا بهترین موسسه ترمیم مو ایران
????«جهان قلمرو زیبایی توست»????

☎ برای مشاوره تلفنی با کارشناسان موبا هم‌اکنون اقدام کنید:
۰۳۱-۳۳۱۲۳

کانال تلگرام شرکت آرایشی و بهداشتی موبا

صفحه اینستاگرام موبا

وب‌سایت موبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه پروتز مردانه موبا 
نمونه پروتز مردانه موبا پروتز مردانه موبا با طراحی زیبا،...
5 نکته ضروری در زمان استفاده از اتو مو و بابلیس
5 نکته ضروری در زمان استفاده از اتو مو و...
5 ماسک مو خانگی برای ترمیم مو آسیب دیده به همراه طرز تهیه
ترمیم مو آسیب دیده پروسه‌ای زمان‌بر و دشوار خواهد بود....
کیفیت اتفاقی نیست!
کیفیت یک برند در تمام زوایای آن نهفته است.  ...
شامپو مناسب موهایمان را چگونه انتخاب کنیم؟
انتخاب شامپو مناسب با توجه به جنس پوست و مو...