جستجو
سبد خرید

جدیدترین مدل کوتاهی مو و رنگ مو سال 2021

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با تغییر فصل و نزدیک شدن به نوروز، بسیاری از افراد به دنبال مدل‌های ترند و پرطرفدار 2021 هستند تا بتوانند چهره‌ای متفاوت برای خود بسازند. در ترند مدل مو سال 2021 ، مدل‌های نامرتب و کلاسیک به چشم می‌خورند که افراد زیادی جذب این مدل ها می‌شوند. به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم جدیدترین مدل موهای سال 2021 را به همراه رنگ موهای پرطرفدار امسال به شما معرفی کنیم. همراه ما بمانید و چهره جدیدتان را برای سال جدید انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • جدیدترین مدل کوتاهی مو سال 2021 برای بانوان
  • رنگ مو سال 2021 مناسب برای بانوان
  • رنگ مو سال 2021 آقایان
  • مدل مو سال 2021 برای آقایان

جدیدترین مدل کوتاهی مو سال برای بانوان

مدل‌های ترند امسال برای‌ مو و آرایش، بر نشان دادن زیبایی، در عین سادگی تاکید دارند. براشینگ، اتو مو و به صورت کلی ابزارهای حرارتی و مواد شیمیایی حالت‌دهنده مو، به سلامت موها صدمه زده و موجب کم حجم شدن موها می‌شوند. به همین دلیل مدل‌های جدید و ترند امسال، تاکید بیشتری بر حفظ سلامت مو و استفاده کمتر از این وسایل دارد. توجه کنید که بدون براشینگ هم با مدل‌های جدید می‌توانید موها‌یتان را پرحجم‌ و براق نشان دهید. ما در این بخش 6 مدل کوتاهی مو خانم‌ها ویژه سال 2021 را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل خرد بلند و کوتاه

این مدل، موهای شما را پرپشت نشان داده و با حجم دهی به مو صورت‌های گرد و تپل را کوچک‌تر نشان می‌دهد. مدل مو خرد بلند، مناسب افرادی است که موهای مجعد یا حالت‌دار دارند و می‌خواهند مو خود را بلند نگه داشته و حالت طبیعی آن را هم حفظ کنند. مدل خرد کوتاه، مناسب موهای صاف و لخت بوده و با ایجاد لایه‌های چندگانه حجم مو را چندین برابر نشان می‌دهد.

مدل‌های شلخته و نامرتب

امروزه بیشتر افراد به دلیل مشغله‌های مختلف، زمان رسیدگی به مو‌های خود را ندارند. از همین رو در سال جدید، مدل موی‌ شلخته و نامرتب مورد استقبال گرفته است. در این مدل کافی است تا اجازه دهید موهایتان در هوای آزاد خشک شود و تنها با یک ماسک موی حالت دهنده به آن‌ها زیبایی و طراوت ببخشید. امسال فرصت خوبی است که چتری‌های حالت دار و نامرتب را بر روی پیشانی رها کنید و نگران بهم ریختگی موهایتان نباشید.

مدل چتری پرده‌ای

مدل مو فرق باز از وسط، از مدل‌های کلاسیک همیشگی است، اما ممکن است حجم کم یا بلندی موهای جلوی سر شما را خسته کرده باشد. مدل چتری پرده‌ای همان فرق وسط با با موهای کوتاه‌تر است که با پرپشت نشان دادن جلوی مو و کمتر نشان دادن کف سر باعث زیبایی و ایجاد حس معصومیت می‌شود.

مدل چتری فر و پرحجم

برای کسانی که موهای فر معمولی یا حتی فر ریز دارند، ترند امسال مدل موی چتری را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. هرچند این افراد کمتر موهای خود را کوتاه می‌کنند تا جلوی بهم ریختگی و وز شدن آن را بگیرند ولی چتری‌های فردار با حالت طبیعی خود پیشانی شما را کوتاه‌تر نشان داده و با جسارت بیشتری شما را به تغییر در مدل موهایتان دعوت می‌کند. درنظر داشته باشید که به دلیل فر خوردن موها لازم است چتری‌هایتان را کمی بلندتر کوتاه کنید.

مدل‌های کوتاهی پیکس

مدل‌های کوتاهی پیکسی همیشه به نسبت مدل موهای بلند جذابیت بیشتری دارد. این مدل کوتاهی مو، برای شستشوی روزانه و حمام کردن کار شما را بسیار راحت کرده است. اگر موهای شما صاف یکدست و بدون حالت است، این مدل برای حجم دهی به مو و تغییر در استایل بهاری بهترین گزینه است.

مدل باب خرد

این مدل مو از سال‌های گذشته به عنوان مدلی شیک و راحت برای تمام سنین درنظر گرفته شده است. در سال جدید این مدل مو، با تغییر در حالت پایین مو، صورت را گردتر نشان می‌دهد و برای صورت‌های کشیده بسیار مناسب است.

رنگ مو سال 2021 مناسب برای بانوان

رنگ کردن مو برای خانم‌ها و حتی برای آقایان همیشه جذاب بوده است. البته باید در نظر داشت که رنگ‌های شیمیایی به حالت و بافت مو آسیب می‌زنند، پس توصیه می‌کنیم که رنگ موهای خود را براساس جنس و مقاومت موهایتان انتخاب کنید. در ادامه رنگ موهایی که امسال توجه‌ اکثر افراد را به خود جلب کرده است معرفی می‌کنیم.

  • رنگ بلوند دودی_خاکستری روشن

  • رنگ بلوند شنی

  • رنگ‌های فانتزی و پاستیلی

  • رنگ بلوند توت فرنگی

  • رنگ مشکی

  • رنگ قهوه‌ای اسپرسویی

جدیدترین مدل کوتاهی مو سال برای آقایان

امسال مدل‌های سایه‌ای مردانه پرطرفدار بوده و اضافه شدن خط‌های تراشیده شده و طرح‌دار بر روی موها‌ به زیبایی آن افزوده است. بسیاری از مدل‌های سال که طراحی خطی دارند با توجه به رنگ مو و ریش ترکیب شده است، پس قبل از تصمیم‌گیری درباره مدل مو به این دو فاکتور مهم و ترکیب آن‌ها توجه داشته باشید.  در این قسمت سعی داریم چند مدل مردانه پرطرفدار را به شما معرفی کنیم:

  • مدل سایه‌ای با موهای فشن

  • مدل سایه‌ای با موهای ساده

  • مدل سایه‌ای ملایم

  • مدل سایه‌ای با طراحی خطی

  • مدل سایه‌ای عمیق

  • مدل سایه‌ای با جلو موی بلند و پرحجم

  • مدل سایه‌ای با فر کلاسیک

رنگ مو سال 2021 آقایان

هرچند آقایان کمتر از هایلایت و رنگ مو استفاده می‌کنند ولی رنگ‌های جدید سال می‌توانند جذابیت مردانه را چندین برابر کنند. مخصوصا برای افرادی که مو‌هایشان زودتر از موعد سفید شده است، این رنگ‌ها بهترین انتخاب برای زیباتر نشان دادن موهای سفید است. در آخرین قسمت از این مقاله چند نمونه از رنگ‌های ترند مردانه 2021 را با هم ببینیم:

  • رنگ بلوند خاکستری

  • رنگ سفید یخی

  • رنگ هایلایت طلایی و قهوه‌ای

  • رنگ هایلایت خاکستری در یک طرف

  • رنگ قهوه ای تیره

***چطور باید از موهای خود در برابر کلر محافظت کنیم؟***

🌏«جهان قلمرو زیبایی توست»🌏

☎️ برای مشاوره تلفنی با کارشناسان موبا هم‌اکنون اقدام کنید:

۰۳۱-۳۳۱۲۳

ساعات کار: همه روزه حتی روزهای تعطیل

از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۲۴:۰۰

👇راه‌های ارتباط با موبا👇

Website: muba.ir

Telegram: muba_ir

Instagram: muba_ir

Aparat: muba_ir

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقش پروتز مو در بیماری آلوپسیا آره‌آتا
نقش پروتز مو در بیماری آلوپسیا آره‌آتا پروتز مو یکی...
با چند روش ساده از ترک پاشنه پا خلاص شوید
ترک کف پا یکی از عوامل شایع خشکی و ضخیم‌شدن...
نازک شدن تارهای؛ دلایل و راه‌کارها
دلایل نازک شدن تارهای مو و راه های تقویت آن‌ها...
رشد مو سر خود را با این 9 ماده شگفت‌انگیز تقویت کنید!
رشد موهای خود را با این 8 ماده شگفت‌انگیز تقویت...
اتوی مو بهتر است یا سشوار؟
[vc_row][vc_column][vc_column_text] آیا تا به حال برای استفاده از سشوار و...