جستجو
سبد خرید

با اکستنشن مژه زیبایی چشمان خود را چند برابر کنید

فهرست مطالب

پروتــــز مــــو

مناسب لایف استایل شما

فروشگــــــــــاه مــــــوبــا

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

جشنــــواره تخفیــفـــــــ

زیبایی و آرایش چشم اولین جز صورت است که در نگاه اول دیده می‌شود. داشتن مژه‌هایی بلند و زیبا جذابیت هر فرد را چندین برابر می‌کند. داشتن مژه پرحجم بیشتر به ژنتیک و استفاده از لوازم آرایشی مرغوب بستگی دارد؛ اما خیلی از افراد از ریزش مژه یا کم بودن تعداد مژه‌های خود ناخشنود هستند. اکستنشن مژه یک روش سریع و آسان برای داشتن چشمانی زیبا است. با ما همراه باشید تا بدانید اکستنشن مژه چیست و در مورد مدل‌های مختلف آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • اکستنشن مژه چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  • جنس مژه‌هایی که در اکستنشن استفاده می‌شود از چیست؟
  • پرطرفدارترین مدل‌های اکستنشن مژه را بشناسید
  • آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه‌های طبیعی می‌شود؟
  • تخصص و تجربه آرایشگر رکن اصلی داشتن اکستنشنی سالم و زیبا

اکستنشن مژه چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اگر به داشتن مژه‌هایی پرپشت و بلند فکر می‌کنید می‌توانید اکستنشن مژه را امتحان کنید. در این روش آرایشگر نوع مژه مورد نظرتان را بسته به حالت چشم نسبت به صورت، تار به تار و با استفاده از چسب مخصوص بر روی خط رویش مژه‌های طبیعی می‌چسباند. میزان تراکم مژه‌های طبیعی شما، میزان مژه‌های اکستنش شده را تعیین خواهد کرد. اکستنشن نیمه دائم در صورت مراقبت کافی بین 2 تا 6 هفته دوام دارد که البته پس از این دوره باید برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کرد.

جنس مژه‌هایی که در اکستنشن استفاده می‌شود از چیست؟

مژه‌هایی که آرایشگر نسبت به هزینه و مقاومت مژه‌های طبیعی شما انتخاب می‌کند متغییر است؛ اما به‌طور کلی 4 نوع مژه وجود دارد که بسته به سلیقه هر شخص میتواند در اکستنشن استفاده شود.

مژه مینک
  • جنس از خز و موی طبیعی
  • بسیار سبک و ظریف
  • دوام و ماندگاری خوب
مژه فاکس مینک
  • جنس الیاف مصنوعی
  • مقاوم در برابر آب
  • قیمت ارزان و مناسب
مژه سیبل
  • جنس مو و خز سمور
  • نازک‌ترین نوع اکستنشن
  • بسیار سبک و طبیعی
مژه ابریشمی
  • جنس پلاستیکی
  • پرپشت و ضخیم
  • ماندگاری و مقاومت بالا نسبت به دیگر مدل‌ها

پرطرفدارترین مدل‌های اکستنشن مژه را بشناسید

اکستنشن مژه کلاسیک

در این شیوه به ازای هر یک مژه طبیعی یک تار مژه اکستنشن ضخیم در کنار آن قرار می‌گیرد. مدل قرارگیری مژه و بلندی آن بسته به سلیقه هر شخص قابل تغییر خواهد بود. ضخامت مژه کلاسیک بیشتر بوده اما تراکم و حجم آن کمتر خواهد بود. این روش برای کسانی که به دنبال مدل مژه طبیعی هستند مناسب‌ترین گزینه‌ است.

اکستنشن مژه والیوم روسی (مژه سه بعدی)

در صورتی که بخواهید مژه‌های شما پرحجم و متفاوت به نظر برسد مژه والیوم بهترین گزینه است. در این روش به ازای هر یک مژه طبیعی 2 تا 6 تار مژه والیوم بر روی چشم‌ها قرار می‌گیرد. تفاوت اصلی و هزینه بیشتر والیوم نسبت به روش کلاسیک در تعداد تارهای مژه است که در تراکم مژه نقش اساسی دارد. به دلیل تعداد تارهای بیشتر، ضخامت مژه والیوم نسبت به مژه کلاسیک کمتر است.

اکستنشن مژه مگا والیوم

مگا والیوم پر حجم‌ترین نوع اکستنشن است که در آن به ازای هر تار مژه طبیعی بین 7  تا 9  تار اکستنشن بر روی چشم قرار می‌گیرد. در این مدل مژه‌ها بسیار ظریف و نازک هستند اما پرپشت‌تر از مدل والیوم خواهند بود. این مدل به دلیل حجم زیاد مژه‌ها، دید شما برای کشیدن خط چشم بر روی پشت پلک را محدود خواهد کرد.

آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه‌های طبیعی می‌شود؟

اگر تاکنون شنیده‌اید که می‌گویند اکستنشن، مژه‌های طبیعی را از بین می‌برد یا در این‌باره دچار تردید شده‌اید باید بگوییم این روش بدون هرگونه آسیب به مژه‌های طبیعی خواهد بود. اکستنشن در صورتی که درست انجام شود هیچ گونه عارضه‌ای در برنخواهد داشت مگر این ‌که شما به چسب مژه حساسیت داشته باشید. برای جلوگیری از بروز حساسیت لازم است آرایشگر چسب را در پشت گوش شما تست کند، اگر دچار قرمزی، سوزش یا علائم دیگری نشده‌اید می‌توانید با خیال راحت اکستنشن را انجام دهید. 

تخصص و تجربه آرایشگر رکن اصلی داشتن اکستنشنی سالم و زیبا

در صورتی که آرایشگر ماهر نباشد ممکن است پلک بالایی و پایینی را به هم بچسباند و برای باز کردن پلک‌ها تعداد زیادی از مژه‌های طبیعی شما کنده شود. همچنین در صورت ورود چسب به داخل چشم شما به آلرژی و گاها عفونت چشم دچار خواهید شد. ورود چسب به چشم در صورتی که از لنز استفاده شود ممکن است منجر به کوری فرد شود. پس در انتخاب آرایشگر با تجربه دقت عمل به خرج دهید و از متریال باکیفیت استفاده کنید.برای جذاب تر شدن چهره روشها دیگری نیز وجود دارد، تزریق بوتاکس می تواند یکی از روش های بهینه در زیباسازی چهره باشد که هم در دسترس است و هم عوارض کمی در بر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 نکته مهم در مورد کاشت مو که قبل از عمل جراحی باید بدانید-بخش دوم
20 نکته اساسی در مورد کاشت مو که قبل از...
اتوی مو بهتر است یا سشوار؟
[vc_row][vc_column][vc_column_text] آیا تا به حال برای استفاده از سشوار و...
آیا می‌دانید؟
آیا می‌دانید؟ پروتزهای موی موبا از جنس موی طبیعی دارای...
اکستنشن مو چیست؟
اکستنشن موی زنانه موبا از جنس موی طبیعی دارای کوتیکول...
کراتین مو چیست؟
کراتین مو نوعی پروتئین است که مو، پوست و ناخن‌های...